Årets första

Tjenare !
tyvär har jag inte skrivit på två dagar för jag har helt enkelt varit skittrött.
Men nu är jag här!
Idag har jag... fy fan jag skrev skit långt och nu borta! va e de här för skit!
Men idag har jag haft engelska redovisnign det gick ganska bra typ vg+
Senare vid halv sex sprang jag sanna och mikalea life, de va ganska skönt, älskade väder! ja men sen tog jag faktiskt ett dopp vid mks! två gånger hehe jag vet jag är lite sen men ändå alltid nåt! och jag längtar verkligen efter seglingen!!
Ja men imorgon har vi svenska jkag ska prata och juste vi har lärar kabaré de andra sa att den var dålig så jag litar på dem?
Men nu är jag verkligen trött lägger upp bilder från idag och kasnek frpn någon annan  dag och en video trro jag sen går jag och sover.
Imorgon ska jag och michelle till stan och schoppa någon ide vad man kan köpa till en nyblivande 15 åring? PÅ kvällen ska jag josefin rebecca och louisa och tone typ göra nåt gå ut? 
Puss ha de bra TC 

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0