Blöjkaffe

Nämen tjenare tjenare! Blev inget bloggande igår heller tyvr, jag skyller faktiskt på samma sak varje gång men så e de här i livet.

Idag har jag äntligen fått sova hur länge jag velat men vaknade ändå halv nio, skönt va de iaf. Jag steg upp och tog mig lite frukost. vid ett tiden begav jag mig till mälarhöjdens tunnelbana där jag skulle träffa malin, maja och louisa. Vid axelsberg gick vi av och ställde oss och väntade på Ines, sen när hon kom tog vi oss till slussen och träffade Rebecca, jaa vad ska man säga vi hände lite i stan några foaks köpte lite kläder och vi satte oss på ett fik. De va jäkligt mysigt asså och kul att få träffa lite nya människor, friskt och fint väder var de också. Juste vi såg ju en bild på Tone! måste bara lägga upp den, så himla söt! Men ja du mitt pluggande ligger och väntar på mig här. Fy fan  för läxor och prov asså !  Jag lägger upp några bilder från idag ;) puss på er TC

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0