Freeedag

Halloj!
Idag va de fredag och vi hade våran vanliga skoldag, Hemkunskap, Svenksa, Lunch, So och Engelska, de va inte så roligt hehe men a ganska skönt ändå och jag måste säga att vädret är hur fint som helst! Jag hoppas verkligen itne de ska bli dåligt väder i helgen eftersom jag ska rida :)
Imorgon är de skärholmen som gäller :) Elin sa att hela skäris är 20% på alla affärer så man måste ju bara åka dit, ja å på söndan ska jag ju rida så de blir ganska skän helg, jag kom på att jag måste typ plugga som fan, snart har vi no prov och jag har inte pluggat ett skit, vihar typ hemkunskapsprov också och de provet är typ halva betget på hemkunskapen så de måste man nästan plugga till och så ska vi ha retorik i svenskan och engelskan fatta jag kommer dö! Aja de är bara att plugga på ;) nu ska jag hitta nån fin video som jag ska länka ut puss puss  TC

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0