Kom så!

Tjaa allesammans!
De var otroligt rolig i götet med alla trevliga människor, men också ganska jobbigt att få sjunga 5 timmar varje dag. Våran helg har varit så mysig, vi fick sjunga, äta, sjunga, äta, sjunga, äta... de va otroligt mycket mat, vi skulle också få sjunga i en lokal med en massa människor men så blev de domkyrkan hela helgen. När vi kom dit fick vi reda på att vi skulle bo på ett gymnasium så alla tog sig till andra våningen och packade upp. De blev inte så tidigt på kvällarna heller, jag sov inge bra eftersom jag fick ligga på golvet. Va de värt de? Ja absolut, de känns som om jag har känt dem i flera år, de va super roligt. Nu bestämde vi oss för att starta en blogg för våran kör också så ni måste verkligen kolla in den bloggen! Vi skriver lite då och då om allt om kören och sånna saken så spana in http://luccem.blogg.se ett måste.
Jag tog några bilder från Majas blogg också :) de kommer här

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0