Kvälla

Tjooba bloggen!
Idag har de varit en trevlans dag. Jag började typ åtta med gympa, då hade vi simning. Min bikini under del var borta så jag fick ta min genomskinliga :o med shorts hehe, men ja vi simmade lite och de va inte så tråkit som jag trodde. Ja sen rullade dagen på med No, Spanska, Matte och Engelska. Ja efter skolan gick jag och sanna till mig och pluggade, jag skrev på svenskan det gick inte så bra som jag hade trott hehe..
De va såå himla fint väder ute så jag satt på altanen och bara chillade ett tag så jäkla skönt! efter ett tag satte vi oss och åt lite mat och sen vid åtta tog vi oss en promenad, de va skönt, vi gick typ  till lögareberget och vid piren där, så himla filnt , ibland kan man bara älska mälarhöjden verkligen.

Jag har nyss fått höra att två av mina grannar ska flytta, vad e de här, vilka ska flytta in?
Man undrar ju vilka som flyttar in, såå nyfiken, man kan ju bara önska på sötaste killen :)
Men nu ska jag ta och titta på So you think you can dance, har missat en hel timme nu dekanske bara är i en timme aja hehe. Puss och Kram ha de så bra, imorgon ska vi på skolbio kllockan halv nio !
Och juste ! Grattis till en andra plats i teknik åttan hörrni haha    5000 cash ändå fetisch braa
puss TC

Skriv på bara!
Postat av: lovemarcus

tjoho vänliga hälsningar från bilsdsalen;:D;D;WD;D

2008-04-18 @ 11:39:20
Postat av: Miranda

nämen man tackar ;)

2008-04-19 @ 17:35:11
URL: http://mirandaaa.blogg.se

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0