Läxtrött

Nu har jag kommit hem från dansen och ätit..
Det var ganksa kul faktiskt, jaa de gick bättre än förra gånen fast fortfarande inte så bra hehe,
vi bestämde oss också för att börja på poping nu, de är så jävla häftigt. Ja Mikaela skulle på
Hammarby-Sunsvall efter det, vilka tror ni på? Alla i stan gick runt med Hammarby halsdukar och allt möjligt, överallt. Ganska kul faktiskt haha.
Nu har jag då ätit middag med pappsen, mamma är på någon kurs. Och jag kom på att jag har 20 spanska ord tills imorgon, jag orkar verkligen itne men jag måste, min lärare tycker jag är dålig och borde sänka mitt betyg så jag måste jobba på. Jag har beslutsångest om att jag ska åka till spanien nästa år som utbytesstudent, jag vet verkligen inte om jag ska, hjälp mig vad tycker ni?
Nu måste jag verkligen börja plugga, lyckospark?
Puss TC


Skriv på bara!
Postat av: marcus

Kan det inte vara kul och åka till spanien ett tag?
hur länge ska du vara där?
jag känner några som har varit utbytesstudenter, alla har varit nöjda, tänk såhär,

VARFÖR INTE?!

2008-04-10 @ 20:47:57

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0