Mys mys :)

Hejhej :) har inte hunnit skriva idag, så tar de nu :)
jag steg upp imorse vid nio för att sedan bege mig till skärholmen eftersom de hade rea, jag köpte en svart t-shirt från top shop (kan visa  sen ) typ strumpor, hårnålar, tofsar och tights från hm. När jag kom hem från skärholmen med josefin va jag så himla sugen på glass och de va så himla fint väder så vi satte oss vid konsum och åt en ben and jerrys glass, hade inte ätit den sorten ännu de va typ körsbär, josefin gillade den men jag vet itne gillar chokladen mer :) men sen gick vi till josefin och gjorde inte så mycket, vid fyra tiden gick vi ut med hunden, och kom hem ganska sent jag skullle träffa elin senare, vi skulle se film så josefin hängde me oss och vi åt midda hade de mys :) Nu har de precis gått och jag är så himla trött!
Hela den här kvällen har jag typ gått runt och sjungit på respect haha de va ganska högt, itne så fint heller hehe kanske någon ton ;) juste vi såg på Dat after tomorrow, jag ber er, ni so inte bryr er om miljön, se den för den är verkligen bra, undra om d ehar snöat i indien än,,, haha men nu ska jag typ sova, är skit trött och jag sak rida imorgon, måste typ upp tidigt.
Men hoppas ni haft en bra dag, puss TC* Take care

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0