Nämen hejsan

Tjenare allesamans! Idag steg jag upp lite senare än jag skulle igen eftersom jag var så himla trött!
Vi hade gympa läxförhör och de gick åt helvete kan jag bara säga, mina papper försvann igår så jag kunde inte plugga. Sen fortsatte förmiddagen med Matte och So. Till lunch blev det fisk och potatis i skolan och vi hade så långt rast så jag och Sanna tog oss till nästan hemma, där jag tog en macka och lite oboy sen vandrade vi i det soliga vädret. Senare på dagen hade vi spanska och sista lektionen no. På non fick vi se på en sån där film om några röda gubbar (röda blodkroppar) som bor i en människa och går runt. Filmen var tecknad och för fem åringar men de va roligt haha. Efter skolan begav jag mig till Betelkyrkan, vi hade band och jag spelade piano, Over my head- The fray spelar vi. Jag måste säga att jag var otroligt dålig idag, jag var så himla trött och jag har helt enkelt glömt hur man spelar piano.  Efter bandet regnade det men de var ganska mysigt ändå. Nu är jag hemma, kan somna när som helst jag är verkligen trött. Snart ställer jag mig på knä och ber våran lärare om sovmorgon!
Men imorgon är det Kör och de ska bli roligt att få träffa alla igen.
Nu ska jag ta och lägga mig framför tv:n Ikväll blir det Desperates Housewifes, älskar kanal fem hehe (a) puss TC
(de ös regnar nu) !

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0