Ny vecka

Tjaa bloggen.
Imorse vaknade jag aldeles försent av att min klocka hade ringt i en timme, jag stänger av den på snooze i sömnen jag vet inte vad jag ska göra! HJÄLP hur ska jag göra så jag vaknar utan att stänga av den i sömnen??
Men jag kom till skolan i tid och började med syslöjd. Jag förtsatte då med min finfina skjorta jag är snart klar faktiskt. Katja har ju kommit tillbaka också har inte sett henne på en månad typ, men bra att hon kom idag!
Efter syslöjd har vi bild och jag är klar med trädet så vi skulle rita ett träd i en form som typ, kubism, eller surealism typ, jag kan alla de där när jag va i barcelona sörrö. Våran dag har varit ganksa kort, vi slutade två med no, sköönt haha.
Nu är jag här med Sanna och vi ska snart åka till medborgarplatsen och dansa haha men nu måste jag gå hej då puusss TC

Skriv på bara!
Postat av: bästisfestis

ställ klockan på andra sidan rummet. Det får en garanterat att gå upp! :D

2008-04-07 @ 16:26:25
URL: http://joseefiins.blogg.se
Postat av: Miranda

tack ska pröva! :)

2008-04-07 @ 17:49:19
URL: http://mirandaaa.blogg.se

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0