Ny vecka

tjosan bloggen!
Idag var det den nya veckan igen, bara sex veckor kvar? eller fem kommer inte ihåg men hoppas det går fort. Ännu ett perfekt väder för att vara ute, tyvär hade vi inga lektioner ute men en håltimme andra lektionen så man tyckte att de flöt på lite där. Efter lunchen hade vi det stora, no prov! gick det bra? jag vet inte, kanske missade några små saker och ioförsig en hel fråga de är skitdåligt men får hoppas på det bästa, Efter skolan gick vi till Sanna och satte oss på balkongen, soligt och skönt. Sen begav vi oss till dansen, vi började emd en ny koregrafi förra veckan, de är lite mer streetjazz, de är faktiskt roligt, den här dansen är ganska så feminim haha de andra är verklgien gangster!
Men de va roligt, efter dansen satte vi oss vid trappan och jag träffade några vänner som skulle ha dans precis efter. Vi diskuterade också att Mikaela kanske sak byta skola, till Mälarhöjden, roligt? Jaa hon är så härlig man vill ha henne till klassen :) men  sen kom jag hem och var då tvungen att träna på svenskan eftersom jag vill ha lite bättre betyg påd et här ska jag träna varje dag, som inte kommer hända men ändå. Imorgon ska jag itne gå på bandet, blir för stressigt egenligen vill jag gå men jag kommer inte orka sen. Nu sitter jag här och ritar några bilder som jag ska ha på redovisningen på torsdag engelka om miljön, hoppas det går bra.
Puss puss ha de bra, dansa  försiktigt <33 TC

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0