Nytt

Tjaaa :) nu funkar bloggen äntligen igen :) wii.
Idag va de ju då andra dagen i skolan. Inte så kul asså , men kul att träffa alla vänner :)
Ja jag hade jumpa idag och då fick vi köra kryssarkung kul ? nää vet  inte direkt
sen hade vi matte, sedan innan lunch har vi en lång so lektion, vi ska egentligen ha jonas men nu hade vi ulrika( våran svenksa lärare) jaa jag vet inte riktigt om de men de va gnaska skönt, jag satt och gjorde ingenting på lektionen :p + att vi fick sluta elva, så vi hade två timmars lunch :) jag och michelle trallade till västertorp och köpte lunch där för vi pallade inte äta skolmaten så känd som den är. A men de sista lektiornena hade vi no och spanska.På spanskan hade jag tråååkit och satt och va bara irriterande :p På non va de skönt för vi diskuterade bara om typ tår kan dö så blir de svarta och kan ramla av, ganska interesant faktiskt (a) de va min sista lektion och sen halv fyra hade jag utvecklingsamtal, kul  jag hatar verkligen de, de handlar bara om sig själv hatar det :p
Men sen skyndade jag mig till bandet och då visade det sig att jobbungarna hade bytt låt, jaha så får man lära sig på nytt och jag blev tvingad till pianot också men aja de går säkert, visar låten sen :) sen har vi vart på promenad i de härliga vår vädret :) juste har ni blivit lurade idag då? de har jag :p
Ha de bra tc puss


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0