Onsdag

Hejsan :)
Idag började jag tio i nio, fett chill fast med spanska men ändå. Vi gjorde typ ingenting för sedan hade vi matte och gick bara igenom matteprovet och ja fick ju då de som jag brukar få hehe G :p a men halv elva skulle vi äta lunch! och de är skit tidigt så jag va inte alls hungrig + att de va fiskbullar men jag åt lite. Sen bar de åt till nationalmuseet med klassen då. Där fick vi typ vänta på nån guide å sen kollade vi på några tavlor och hon berättade om typ skönhet och så gansak trååk. Sen fick vi typ gå till en ateljé och måla haha fett kul.  Men jaa sen slapp vi elevensval så jäkla skönt så jag gcik till josefin :) och typ vid halv fem åkte vi till kören :) nästa fredag ska vi faktikt till göteborg och sjunga en hel helg ,så jävla kul! :) men trååkiga josefin följer ingte med :o, efter kören stanna vi lite och jag josefin och rebecka typ va lite speedade haha vi typ ska dansa en dans fasxt vi kan den itne så vi va helt borta haha :) men sen åkte jag hem och typ åt mat :) de va gott för jag va jävligt hungrig hehe, sen vi åtta kom ju då so you think you can dance som man såklart förljer ;) nu va uttagningen slut och de skulle lära sigg två danser. De va lite tråkigare den här gången men ändå kul :) sen kollade jag på Top Model lite fast de va typ sammantattning så jag bytte till de älsakde Grey´s anatomy. SÅ nu sitter jag här och kollar på den jävligt coola dansen som är nedanför denna. Den är locking och poping, om ni inte vet vad som är vad så kan jag säga att locking ser lite mer galet ut och de ler typ så jäkla mycket älskar locking :) och poping är lite hackit typ :) men nu måste jag typ sova är skit trött :s. Imorgon har vi matte dag!!! Då har vi Helena (engelska läraren) Ulrika ( svenska läraren) och christina (mattelärare) så jaa man får se hur de går vi skulle visst ha kängurumatte eller vad de hette :s aja men puss godnatt jag ber kolla på videon :) puss!

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0