tjjaa

tjaa allesammans !
Nu imorse vaknade jag av att veckaklockan ringde för fullt vid åtta tiden.
Jag gick upp tog mig lite frukost för att sedan åka till ingarö där jag rider islandshästar med Sanna och Josefin.
De va ganska kuul faktist, man är alltid trött när man kommer dit men man piggnar till på en gång hehe. Jag red då en häst som heter Hrima, hon ärt yp vit och skiitsöt haha. Ja men först rider vi typ en timme på ridbanan och sen rider vi ut typ två timmar och de är verkligen mys! Då va jag typ lite glaad och sjöng hela tiden hehe, senare vid halv två åkte vi hem och jag chillade lite hemma. Nu har jag sett att klockan är jätte mycket och jag måste verkligen plugga no för jag kan INGENTING! men ha de bra hörrni puss puss TC

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0