Torsdag

De blev inget bloggande igår, jag var trött och hade nån himla spanska läxa som jag va tvungen att göra.

Idag kom Elin äntligen till skolan igen, hon hade stukat foten och kunde inte gå på två dagar. Vi hade jumpa första lektionen och vi har båda planerna i västertorp så vi körde innerbandy och fotboll, de va faktisk ganska roligt. Efter jumpan åkte vi  till skolan igen, då började skoldagen med No (biologi), spanska, lunch(potatisbullar) och sen matte och engelska. De rullade på ganska snabbt och va itne så jobbigt.
Efter skolan gick jag och Elin runt lite i mälarhöjden som sen slutade i Elins hus. Ja där hade vi de lite mys och spela lite kort och va ute också. Sen kom jag typ hem och åt mat, och satte  mig lite vid datorn. Sedan bar de åt ut med Ruffe och Sanna ganska kul de också. Nu ska jag sätta mig och kolla på so you think you can dance. Hoppas mina favoriter kommer vidare ;)
Puss ha de bra kommer inte skriva i helgen eftersom jag är i göteborg ;) TC


Skriv på bara!
Postat av: b.

for the love of god lär dig stava till ordet gympa (inte jumpa) låter som någon felpippad dans rent ut sagt ! :P
pusssis!

2008-04-10 @ 21:30:14
URL: http://beaatricee.blogg.se
Postat av: Miranda

hah gud förlåt jag glömmer hela tiden ;$ t'nker inte på sånna saker (a)

2008-04-10 @ 22:05:23
URL: http://mirandaaa.blogg.se

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0