Torsdag/mattedag

Hejhej :)
Idag har vi haft mattedag. Första lektionen känguru matte som är någon sorts tävling som görs i 40 olika länder har ni också gjort den? Jag tyckte de va ganska svårt hehe, sen hade vi utematte med ulrika vid kyrkan, de va ganska kul ändå, inte direkt svårt men aaskönt för sen vid elva fick vi lunch, jag va då inte så  glad vid lunch och typ osocial hehe bara så du vet inte dissad..
Så då hade vi jättelång lunch å typ vid ett skulle vi ha våran sista lektion som var trafikmatte. Då fick vi typ svara en blankett där de stog massa frågor om bil, cykel, moppe typ. Sen va de några uppgifter och sen äntligen fick vi sluta våran matte dag klockan två. De va inte så tråkit ändå man missar ju de jobbigaste lektiornerna ;)
Sen slutade vi och jag hade inget å göra så jag gick runt lite i mälarhöjden och prata i telefon, sen efter ett tag tog jag mig till josefin och eftersom de va så fint väder och de ska typ bli dålit i helgen så vi satte oss på mastbergetr och åt :)
Nu är jag typ hemma och gör ingenting hehe ha de bra puss

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0