Ute i regnet

Jag tog en liten promenad med Beatrice, ganska mys, lite duggregn men skönt ändå.
Nu ska jag bara ta och se något skräp på tvn och bara chilla lite,

Dagens:
Bisse försöker förklara hur en Göteborgare blev så fachinerad över att hon va från stockholm:
-va e du från stockholm, fan va coolt, har du åkt tunnelbana?
-e jaa
- fan va häftigt kan itne jag få bara komma hem till sig och bo där så kan jag åka tunnelbana?
- eh jo visst men vad ska du göra där?
- åka tunnelbana såklart vad kan man annars göra i stockholm?

Haha ;)


Skriv på bara!
Postat av: Anonym

hah, ja vad finns det mer att göra i där egentligen? ;) /göteborgare ;P

2008-04-09 @ 22:42:33
Postat av: Miranda

haha ja de finns en massa saker ;)

2008-04-10 @ 21:11:28
URL: http://mirandaaa.blogg.se

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0