Alla snubbar vill ju vara KATT

Hallå igen !
Min dag har varit okej bra faktiskt !
Lite segt där ibörjan med spanska, no och matte men sen blev den okej.
Efter skolan gick jag till Josefin och vi kollade på Aristo Cats som jag bara
ÄLSKAR ! När jag kollade på den ja, jag ville bara sjunga!!
Men så är det med disney filmer, bara för bra !

Ikväll har inte något speciellt hänt, imorgon har vi bild och då ska man rita
ett självporträtt och då måste jag ta en bild på mig själv, inte så bra ! Och
på fredag är det skolfoto! Jag är iaf inte så som jag var förra året, hemsk
typ ta med sig allt och hålla på i en timme för att bli bra på skolfotot ! Jag
bryr mig faktiskt inte så mycket det mensta jag bryr mig om är spexfotot !
De ska ju vara kul ! Men bara för det kan itne jag vara på det ! DET ÄR SKIT !
Hoppas det blir bra iaf, vi ska ha temat "ombytta kön" men de verkar som en
annan klass också har det och de vill jag inte ! Aja, det ordnar sig. Nu ska jag
göra något annat, PUSS

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0