Bara två dagar !!

Hajsan !
NU har jag något och säga ! det är lördag, alltså bara två dagar kvar sedan börjar jag nian ! Fatta scaaary ! Och det värsta är att igår fick jag en lapp om skolfoto ! Det börjar den 21 till den 29 onde och tänk om vi ska ha spex eller skolfoto den 29onde augusti ! Då är jag inte i skolan !Detta är mina onödiga problem som för mig är stora ! Haha men det ordnar sig !...

Igår va det käftskiva här i huset ! (kräftskiva)
Det var najs och gott ! Jaa, finns inte så mycket att säga om det.. haha

Ja men idag ska jag och Sanna till the voice i kungsan? klockan 19.00 till någon tid, jag har inte så mycket koll.
De ska bli skit roligt iaf.

Japp men nu ska jag göra något annat så PUSSPUSS

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0