Man kan aldrig få nog av det !

Hallå !
Dagen börjar närma sig sen eftermiddag
och jag har bara varit hemma och läst på Anne Franks dagbok som jag tycker är ganska bra. Josefin åkte nyss till en kryssning som var till tallin, visby och finland ? aja, hon kommer sen på tisdag tror jag men jag är fortfarande hemma och nu själv. Bisse kommer visst snart också men jag tror hon åker på konfa läger direkt eller? Jag har ingen koll alls, menmen!
Var bara tvungen att spela upp den här låten som jag uptäckte förra året och bara älskade ! Först nu kom jag på att den fanns och letade upp den. Jag vet, jag har lite många videos på min blogg nästan varje inlägg men man kan aldrig få nog av musik right? Puss puss <3

Skriv på bara!
Postat av: Beatrice

kommer imornkväll så vi skulle ju hänga på söndag :) åker på måndag igen :)



ps. anne franks dagbok är bra (:

2008-08-01 @ 17:31:16
URL: http://beaatricee.blogg.se/

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0