Nu är jag här igen !

Halloj !
Nu är jag här igen !
Igår var jag på sannas "redovisning" av konfirmationen och den var skit bra och rolig ! Verkligen alla var så engagerade ! Så sött ! Och idag var jag i samma kyrka när hon konfirmerade sig ! De va fint också!
Nu skulle jag vilja gå på ett konfa läger också, de verkar så mysigt och att få lära känna nya, få ha det roligt med variation. Men imorgon ska jag till Hanna med Flyttisarna och de ska bli jättekul ! Längtar <3
Såå nu kommer några bilder, förlåt sanna om du inte gillar dem men det gör jag ! PUSS
              
Första bilden, Josefin i Gamla Stan
Andra bilden, Fyrverkeri 080808
Tjedje bilden, redovisning av sannas konfa
Fjärde bilden, De konfirmerar sig
Femte bilden, Efter konfan, grattis !
Sjätte bilden, Staden från taket, mary poppins
(klicka på bilden för att förstora den )

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0