Opa

Hallå !
Det är fortfarande lite kaos i bloggen men de börjar bättra sig.
Idag har jag varit i skärholmen eftersom jag inte hittade något i stan. Och titta vad man KAN hitta i skärholmen !
En svart vanlig tubtop från Gina Tricot på rea 29:- (!) , En t-shirt från New Yorker för 69 kr och en tröja från Topshop för 80:- . Alltså har jag gjort riktiga bra köp ! BIlligtbilligt ! DEt blev jag nöjd med, men när jag gick runt där såg jag alla saker ajg verkligen ville ha och det var lite smått deprimerande, menmen !

Nu ikväll kollade jag sanna och Josefin på Försoning . Jo visst den var verkligen bra och så men kanske lite för sorglig för mig. Men det var ändå jätte trevligt och mysigt !

Ja, nu har jag tagit alla mina piller och tyvär har de inte fungerat tror jag... så vi ska åka tillbaka imorgon och då får vi se vad som händer, hoppas på det bästa ! Men nu ska jag nog sova, är så himla trött ! PUSS

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0