Regn är blått

NU har vi köpt en fin hammock ( eller hur det stavas) !
Jag måste tvätta mina skor men jag vet inte om jag vågar sätta
på tvättmaskinen och bara köra, jag kolla lite på internet och
för de flesta har de funkat bra men hjälp ! Säg vad gör ni
med era smutsiga skor

Hoppas, få nåt bra tips,
här är en låt som jag  inte kan sluta lyssna på, den är verkligen bra !
Och han lilla där, har skrivit den, asså varför kan han inte dela med sig lite talanger till mig?

Where are you now
When I need you the most
Why don't you take my hand
I want to be close

Help me when I am down
Lift me up off the ground
Teach me right from wrong
Help me to stay strong

Take my hand and walk with me
I need you to set me free

Where are you now
When nothing is going right
Where are you now
I can't see the light

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0