Sjukling

Hejsan !
Igår  åkte jag och Sanna till kungsan och skulle på the Voice med Rebecca och några andra men eftersom det var så många människor där fungerade inte mobiltäckningen på något sätt och det var så många människor så de blev t r åkigt. Jag och Sanna åkte istället till tanto igen för att kolla på utebion igen med hennes konfa kompisar. Det var jättemysigt verkligen ! Det var filmen tillsammans som jag aldrig sett förut.

Jag har nu blivit av det där nu och det är jätte jobbigt, det känns som jag har feber men jag har typ inte det, inattdäremot hade jag nog det. Jag har ont i halsen och ja de är bara skit helt enkelt men nu ska jag stanna hemma för att bli frisk tills imorgon, då börjar ju skolan igen och vi får en ny klasskamrat ! haha.
Visar några bilder från veckan puss

Massvis av rosa blommor !

Vatten, vatten bara vanligt vatten

Josefin och Beatrice i staden

Kolla vad fint jag har gjort !

Kräftskiva !

Sanna och jag på väg !

KUngsan, många människor :p

Tanto, mysig ute bio :)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0