Smile even thou you don´t mean it

Efter mitt sorgsna inlägg ska jag nu berätta allt roligt jag har varit med om!
Igår, åt jag och Sanna (+ mammor) på en fin liten resturang, supergott ! Efter det gick vi till bio salongen och kollade på Mamma mia ! Den var bra, jag förväntade mig inget eftersom jag inte sett på musikalen men den var verkligen bra.
Efter det tog jag och Sanna oss till hornstull där vi träffade några av Sannas kompisar för att gå till tanto och kolla på ute bion som började klockan nio, det var Marie Antoanette som jag redan har sett men filmen brydde sig ingen om så mycket, det var trevligare att sitta där och lära känna alla och ja babbla på med folk som jag aldrig träffat förut. Det tycker jag är så skönt att träffa nya människor som inte är likadana som de som jag känner. Jag menar, det är kul att träffa nya människor ! 
Så idag gick jag och Mikaela till danscenter eftersom det var öppethus där. Vi dansade några roliga danser som showjazz, jazz, poping, och några fler. Det var riktigt roligt också ! Men snart blev vi hungriga så vi gick och åt för att sedan gå till ung 08, alltså en festival? i stockholm där de har en massa kul saker. Ja, det var väl allt jag hade och säga.
PUSS


Skriv på bara!
Postat av: Maria

Snälla sluta skicka runt den hemska reklamen, blir tokig snart

2008-08-15 @ 00:06:11
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0