so at my show on sunday i was hoping some day

Hej !
Senast idag:
Jag har gjort en massa läxor och det har faktiskt itne varit så tråkigt, ganska skönt egentligen, konstigt.
Jag har gjort svenska läxan som är att sitta i 20 minuter och titta ut genom fönstret, väldigt konstig läxa och väldig konstit utförande av mig menmen. Jag har gjort no läxan, sitta och läsa några sidor om atomer, fattade faktiskt !  Engelska läxan, läsa massa tråkiga sidor som jag ändå inte kommer fatta och svara på frågor, TRÅKIGT, spanska läxan vet jag inte vad det är, hjälp !!!!

Ja, de är min dag, juste jag var i skärholmen också, igen...
Nu är det 24 gradet ute, fatta najs ! Nu ska jag fortsätta med läxorna ha en bra dag PUSS


Skriv på bara!
Postat av: sabrinolsson

gud vilka härliga bilder du har :)

2009-11-04 @ 11:54:27
URL: http://sabrinolsson.blogg.se/

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0