Tillbaka

Halloj !
Nu min första dag i skolan ! Det var väl som vanligt kan man säga.
Vi hade fått en ny syslöjdslärare som jag tyckte var ganska konstig och vi skulle göra ett broderi men inte ett sånt där normalt med korsstygn osv utan med massa tyg och andra saker, konstigt.
Sen hade vi Svenska och fick redan första svenska läxan ! HEMSKT
Jaa, bilden hade förlängts med 20 min och vi skulle göra ett självporträtt men jag kommer inte lyckas bra med det, man får väl hoppas ?  Ja, våran dag var väldigt kort, vi slutade tio över två men innan det var det engelska och ja, då ska man förståss få en till läxa !
Men inte så intresant kanske, efter gick jag och Mikaela till Sanna och åt hallonpaj, haha..


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0