Tillbaka !

Halloj igen !
Nu har jag kommit hem från hanna ! Och det var super kul (som det alltid är med er <3 ) !
Jaa, vi kom väl hem vid två och då har jag bara legat hemma och halvtsovit men nu är jag vaken !
Så jag har inte så mycket att säga förutom att igår såg vi på Hanibal Rising och den var super bra, lite
seg nån gång men ändå bra så den tycker jag ni ska kolla på. Jag har inte sett de andra filmerna som
när lammen tystnar men ska nog se dem snart.

Så jag visar några snyggingbilder från igår innan min kamera dog, så vi seees PUSS


Hanna, sööt :)

Lock

Och vad skrattar hon åt ? ? ?
 
Jo, henne !

( Klicka på de små bilderna för att förstora dem )

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0