Regn

Halloj !
Ursäkter för inget skrivande igår, ska genast uptadera:
Mötte Bisse vid tunnelbanan kanske vid två för att sedan
gå till henne, där va de lite problem med en säng gavel men
det löste sig sedan på ett dåligt sätt, aja. Bisse hade visst haft det
roligt på landet men de va skönt att vara hemma. Hon var alltså
hyperaktiv ungefär hela tiden och vi sprang ut i regnet och tjoade
oss! Haha det var roligt de... :) nu till idag, måndag, 14 dagar kvar...
Idag var jag i Skärholmen med Elin, vi letade runt efter billiga saker
eftersom det är slutrea så hittade vi lite saker, jag köpte :
Ett par nånslagsgröna pluppar, ett halsband, en sån där rull sak som man
rullar på kläderna och godis och en spray sak... jag är inte så bra på att beskriva
helt enkelt men aja!  Vi tjoade oss my cket också och tog oss till Ikea efter
skärholmsbesöket där elin köpte gardiner och sängsaker.. haha.

Nu regnar det mycket och det har det gjort i ungefär...tre timmar nu. Snacka om att molnen har samlat på dig allt under hela sommaren och nu ska det regnas ut, allt på samma gång ! Men det är inte dåligt, för mig är det bara mysigt !
Jag är otroligt trött och har verkligen lust med att se på en riktigt bra film ! Men vilken? Puss

Utan läppar, med läppar, söt ändå ! :)

En liten nos :)

Osarp, kväll, regn, mysigt !

Jag är stolt för jag nuddade skylten som alla kollar på !

Skriv på bara!
Postat av: Anonym

paddface längst upp x)

2008-08-07 @ 23:31:54

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0