Bio time ;)

Tjoo, bloggen :)
Idag har jag haft en trött dag, på morgonen försov jag mig typ så jag hade jätte brottom till hemkunskapen och när vi va där sa våran lärare att jag skulle hålla en hel lektio n ( 100min) om två veckor! Jag kommer ju aldrig att hinna, jag ska ha en där gympa saken också. Sen hade vi svenska och då kolalde vi på Värsta språket och den var jätte wierdo xD a men sen va de ju risgrynsgröt på beställning och sedan so, so lektionen bestog av att vi hade so prov då, fast nu kan jag hålla med våran lärare att vi inte hade något prov. Men våran sista lektion bestog av engelska och då fick vi kolla på Holes, jag har sett filmen förut men den är fett bra, hihi. Nu sitter jag här med Josefin som spelar gitarr, hon försöker lära sig Kalla mig med Vapnet. De går faktiskt ganska bra, ikväll ska hon jag jag se på bio, jag vill se på I am Legend men vi får se va det blir, pussar och kramar

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0