Dåliga nyheter

Hejsan bloggen!
Tyvär blev det ingen bio med mig och Josefin, synd men imorgon ska ialafall jag och rida på islandshästar, jag har vcerkligen ingen lust alls just nu men vi får hoppas att det blir roligt ändå. Nu ska jag försöka ta mig til soffan och poppa några popcorn så de känns lite som bio :P
Humöret just nu är väl sådär efter bio lusten men ändå mår jag bra
Middagen bestog av nåt slags kött och potatis, ganska gott
Det är cirka 4 grader utomhus och jag väntar på snön.
Jag håller på att bli galen, snön kommer aldrig, de enda vita jag har sett i år är mina snödroppar. Jag förlår mig inte på det, vi måste börja tänka på miljön nu, de snöar ju i Kina nu! Jag vill vara i Kina just nu asså, kom igen jag gillar ju snö. okej, de ska inte vara snö i typ 3 månader men i Januari är ett måste med snö, våran svenska tradition har gått bort.
Men pussar och kramar ♥

Skriv på bara!
Postat av: Lia Florenz

ush jag klarar mig utan snö jag ;D

2008-02-01 @ 21:12:54
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0