Fredagiis

Hejsan !!! idag har jag haft en fredagig dag, haha, jag har haft hemkundskap idag och som ja kanske sa innan är datasalen stängd så vi fick ta reda på fakta i böcker. Jag har redovisning nästa vecka i  100 min och kommer aldrig att klara det. Men det där med datasalen gav inte så dåliga lektioner ändå för på svenskan fick vi titta på ciao bella istället och den är ju faktiskt ganska bra, haha, ja och sen va de so och engelksa. och på engleskan fick vi titta kalrt på Holes filmen och jag har sett den innan men jag älskar typ den filmne, de är så gulliga människor där, hahah!
ja men jag var skita trött sen så jag gick bara hem och typ la mig och nästan somnade, men nu är jag piggare och hoppas på att få gå på bio ikväll fast jag ska upp jätte tidigt imorgon. Asså mamma är så jobbighon fattar inte att jag ändå går och lägger mig samma tid även fast jag är ute :P
aja men nu ska jag gå härifrån haha pusspuss!

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0