I väntan

I väntan för att klockan ska bli kvart över åtta tänkte jag skriva lite, jag ska nu på bio (20:45)
med josefin. Min middag bestog av spagetti och köttfärssås, gott för min del. Jag håller på att finslipa min Svenska Identitetstext och min No stjärnor text just nu och ska snart ta och fixa i ordning mig eller snart och snart om ett ganska långt tag, jag kom på att jag vill ha som ett tema varje dag eller några dagar som jag har en massa bilder och kanske skriver lite fakta också men det här kan jag bara göra om ni bestämmer för jag är inte på hittig så skriv vvad ni vill ha för tema så gör jag det! pussar!

Skriv på bara!
Postat av: Cicci

vilken film ska ni se? :)

2008-02-02 @ 18:46:12
URL: http://ciscii.blogg.se

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0