Igen

Hejsan :) jag hyann inte skriva aigår heller :P

Fredag: Hade hemkunskapsredovisning, det gick inte så bra meen aja, svenska börja på ett nytt ämne, so essä, engelska, essä. Sen gick jag till josefin :) vi gjorde typ inte så mycket, gick hem pt middag och sen hyrde jag film med elin så de blev film kväll :) och föressten igår snöade de ju :) så nu är det snö ute och typ 3 minus grader de är typ bara jag som vill ah snö här :P haha

Lördag: Steg upp aldeles för tidigt, åt fr ukost, idag hade jag tänkt att plugga försöka ta med elin till västeertorp och sen på kvällen en hel kväll hos josefin :) ska hyra film å ha de lite msigt :)

ses sen pussar <3

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0