LÄxförhör..

HEjsan bloggen!
Idag har jag åkt skriskor!! Haha jätte kul faktiskt även fast jag hade mammas gamla ballerina skriskor och min jätte heta hjälm så va de kul, hah, Ja men jag åkte o´mkring lite och höll i mig i lite allt möjligt om jag höll på att ramla. Jag va faktiskt bra på skriskor förut men inte längre verkar det som.. haha men ja de va kul typ de enda roliga idag i skolan iallfal för efter gympan hade vi no och då skulle vi redovisa n liten sak för klassen och ja, de gick väl mitttemelan, haha, ja och sen hade vi spanska och såklart l'xa och jag hde inte gjort den men våran lärare satte värsta pressen på mig men jag får väl kämpa på här. A sen va de ju lunch och de va lassange, ganksa gott för mig (A) och sen va de matte och då skulle vi lämna in läxan som jag gjorde i sista sekunden och fick lite ghjälp också (A) haha, aa och våran sista lektion va ju då engelska med l'äxa såklart!
Efter skolan gick jag och mikalea och elin hem till mig, mikaela skulle ut med sin hund så hon va bara här kort men elin och jag gick upp till mittrum och hade kul med våra mobilkameror( kanske låter konstigt) :S men ja, sen åt jag middag som bestog av  något äckligt, vi borde äta nån normal mat någon gång men aa...
Nu ska jag fortsätta att skriva på min HIMLA JOBBIGA svenska text! så himla jobbigt och jag måste hitta en rubrik SNÄLLA GE MIG EN BRA RUBRIK OM EN TEXT SOM ÄR OM IDENTITET SNÄLLA!!!
pussar och kramar :)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0