Lördagsgodis

Tjuux bloggen!
Idag började min dag med att klockan ringde klockan åtta. Jag fösrov mig lite granna för idag skulle nämligen jag ut och rida! De va überkul att rida, som vanligt ;)
Jag, Josefin och Sanna åker till Ingarö och där finns det ett stall som vi är och rider på lite då  och då, jag fick nu den här gången rida Hrima som är en islandshäst. Josefin reda Vigur och Sanna red Brynhilda, du tycker säkert att namnen låter helt kontigt men dom är isländska. Ja men vi red lite inne och sen red vi ut, jag måste erkänna även fast de var så himla kallt coh blåsigt så var det jätte mysigt! Alla träd och allt hörde man när vinden viner och så galoperar man förbi allting och det känns som man bara springer bort från alla sina problem vilket kan vara skönt ibland, man tänker bara på den härliga naturen och hur vinden blåser i ansiktet på dig man glömmer allt annat, så himla skönt! men nu ska jag ta och skriva på min svenska text, som någon sa: Vårterminen i Åttan är värst av alla, är det verkligen så??
MEn nu ser jag faktiskt att det snöar här ute! Kanke kommer lite snötäcke då får vi hoppas (A)
pusspuss

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0