måndag

hejsan hejsan :)
idag har jag haft en chillerilldag :) jag har typ haft syslöjd, bild, svenska(vikarie) och no( då fick jag och michelle gå typ direkt :P)
aa de är väl det jag har och säga inom skolan :P jag lämnade in min no också elelr den va redan inlämnad men aa...
Idag har jag ju haft dans också och de är så himlans kul jag bara älskar det! verkligen asså :P vi dansar till u got me so med shane ward fast nu är vi klara med den låten coh ska börja med en annan nästa vecka. MEn seriöst ska vi dansa på göta lejon ? asså jag tog de där seriöst haha du vem du nu är haha så någon som dasnar åp danscenter hur gör man uppvisningarna där ? berätta snälla :P
Pussar och kramar


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0