Nämen hejsan!

hejsan :)
idag orkar jag inte skriva så långt så det blir ganska kortfattande :)
Syslöjd han inte så långt men längre än innan :P
Bild jag fick måla ett träd tråååkigt :P fast inte med sällskapet, elin och michelle:)
Svenska: vi hade om något tråkit, vi kola på en wierdo film å ja de va tråkigt :P
Lunch: typ potatisklyftor och något :P
No: vi hade om blodomloppet :p tråååkigt xD
sen gick jag till sanna och åt mellis, vi åkte til dansen :) ochn där dansade vi
och jag måste hämnas på en viss person :O :P
a sen kom jag hem ducha åt middag och gjorde essän på son
nu sitter jag vid datorn och ska snart sova :)
dagens händelse : jag lärde mig något om

idiomatisk engelska! tack så mkt emil ;) nästa mvg i engelksa!
pussar :)


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0