Ojsan

Hejsan ;) förlåt att jag inte skrev igår. Jag hade fullt upp :)
Lördag: Steg upp tidigt för att vara en lördag. Frukosten var den vanliga fast lite mer, haha. Åkte hemmifrån med sanna vid åtta åkte sedan till romme. Där åkte vi skidor typ länge. Så fort jag kom dit gjorde jag bort mig, de va två killar framföross i kön, de klarade inte av att komma upp på ankarliften och vi åkte fram lite så vi skulle vara berädda på nästa men jag klarade det ju inte så jag krockade i 3 liftar och de va pinsamt, haha, sen när vi åpkte i liften tappade jag skidan såklart! och de där med skidan hände några gånger...
A men sen åkte vi hem och orkade typ inte göra nånting så vi la oss och tittade på melodifestivalen, haha. Håll med om att Amy Diamond inte var så dålig :P
Söndag: idag har jag inte gjort så mycket, skrev klart det sista på svenska uppsatsen och sen har jag bara duchat typ, juste jag åkte till skärholmen ett litet tag och josefin va med. A och på kvällen va jag ute och sprang :) ganska skönt, måste börja träna mera. Pussar miranda

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0