sista dagen

Hejsan :) igår så var jag hos josefin hela kvällen och vi hyrde några filmer och typ kollade på melodifestivalen(tp 2 låtar) de va dåligare denna gång:P

Idag va jag först hos sjosefin, vi vaknade typ 10 eller nåt :P gansak tidigt, sen gjorde vi typ  inget, jag gick hem skrev klart en svenska läxa vi hade och sedan bar det åt till stan med Vilma och Sanna :) jag hade typ inga pengar med mig men det blev iaf en glass, haha a och de köpte typ inte heller nåot, men de va mysigt att få gå i stan i denna vårdag:) a men de va mysigt, jág börjar typ bli sjuk, som vanligt innan jag ska åka flygplan! de är typ nåt fel på mig xD jaja, sen kom jag hem jätte trött och satte mig vid datorn och här är jag! måste egentligen skriva på son men pallar verkligen inte så jag gör det imorgon efetr dansen :)
pussar :)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0