tisdag

tjooosan:D
idag har jag haft en tisdag :p haha ja men jumpa(några som redovisade), sen hade vi matte och jag jobbade ganksa segt för jag fattade inte så mycket, haha a sen hade vi so och då skrev jag på essän men de gick inte heller bra kom inte på något bra och de ska vara klart nästa lektion!!, sen hade vi lunch med kokt fisk och potatis och jag och Elin larvade oss (förlåt michelle) vi va jobbiga xD haha, a men sen va de spanska och no, på spanskan höll min lärare på igen och pressa mig som fan asså jag hatar hene hon kan väl vara lite snäll bara för jag va lite dålig på ett läxförhör shit! a och på non så hade vi våran första biologi lektion om blodet.......

min mp3 dampade som fan och de är så himla irriterande asså man får så jävla damp så jag bara vill kasta den och typ mosa den men ja jag tog bort alla låtar och la till dem igen men de blev konstigt så jag kunde inte göra det så nu har jag färre låtar men aja hoppas att de blir bättre snart.!!!

A men nu orkar jag inte skriva mer på det här stycket haha fett dålig jag är! men aa pusapussa

Wanna be my valentine?

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0