TJOOOOOOO

HEjsan bloggen!
FÖRLÅÅÅÅÅÅT att jag inte skrev igår:( men jag hade så himla mycket läxor så jag hann inte ens sätta på datorn förens jag skulle sussa. Men idag har jag haft en skön dag, de började med spanska och jag började kl 8.50 så de är jätte skönt! A och sen hade vi matte de va tråkigt men våran lärare kom för sent så de bvlev typ ingen lektion :P men ja sen hade vi elevens val och eftersom någon viss person har sabbat typ alla datorer så kunde inte vi sitta och jobba där så vi var tvugna attt sitta och titta på någon himla skånska som pratade om traditioner SAÅ HIMLA TRÅKIGT!
a men sen gick jag till josefin och där gjorde jhag min matte läxa, haha och sen kl 17.30 hade vi kör! Skitkul, ja men då fick jag reda på att jag typ ska till göteborg den 11 april :D wohooo va roligt :) men jag hinner inte skriva så mycket nu idag har jag iallafal besätmt ett löfte och de får ni reda på senare puusar!

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0