But after rain comes sunshine

Tjosan bloggen :)
Imorogon är det måndag coh skolan börjar igen som vanligt med syslöjd. Det är faktiskt roligt :) Jag, Malin och Katja håller på att göra en skjorta "med knappar och krage" sa våran lärare att de skulle vara med :P jag är inte så bra på syslöjd men jag får väl koncentrera mig ;) ja efter syslökden har jag bild :) och vi håller på att göra våra gökar :) jag gör en giraff XD den har en massa fläckar på sig och hon sa att för mvg krävs en slät yta :P men om de är en giraff måste den ju ha fläckar !
Ja sen har vi svenska och våran sista lektion är no :)
Ni får veta mera imorgon :) Våran dans börjar också :)  men nu ska jag ta mig och titta på singing bee, okej, de sjunger itne så fint men de är kul och se om man kan låtarna (A)
pööööws vi ses :) ♥ ♥

Skriv på bara!
Postat av: Hannah

hejhej :D jodå det är jättebra med mig !
du får gå in "redigera stilmall" och leta upp det! det är rätt långt ner, om du inte förstår så gå in på http://designadinblogg.blogg.se , där lärde jag mig allt om hur man designar bloggen!

2008-01-27 @ 22:42:40
URL: http://hsomihg.blogg.se

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0