Kvälla

Tjobräää bloggen :)
Nu är jag äntligen hemmaoch jag måsteplugga som fan! Jag skrev upp en lista på allt jag skulle göra och de är skita mycket :P men iaf så idag har jag haft en ganksa rolig dag :) de började med jumpa och då skulle vi hitta på en dans på en och en halv minut typ :P jag var med Michelle, Gabriel och Eric :p hjaha våran dans va snyggast av alla! ;) a sen hade vi matte och jag ficxk sitta själv på min kant av bordet för sanna är sjuk :/, sen ha
de vi so ochc då fick vi debattera om israel och palestina :D:D::D:D tyckte jag var kul (A) jag var israel :)
ja sen hade vi lunch med ris och korv stroganoff eller hur man stavar det :P ja och sen var det spansak blääää och sen no, på non får vi sitta i datasalen så de är ganska chill men asså de är jobbigt för våran lärare är på vakt hela tiden :p fast hon är ganska rolig (A) haha ja men nu måste jag verkligen jobba med min lista så jag kan kryssa något och känna mig stolt :) haha men pusspuss blir tyvärr ingen bild idag eftersom jag har så himlans mycket att göra, kommer flera någon annan dag istället (A) pussar


Skriv på bara!
Postat av: Josefin

Tss. Men man kan väl ångra sig ibland, inte sant?

2008-01-29 @ 21:51:48
URL: http://joseefiins.blogg.se

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0