Måndis

Tjosan bloggen :)
idag  har jag vartit skolan :) först hade vi ju då syslöjd och vi hann typ inte göra någonting för vi va så seega :P sen hade vi bild och såklart fick jag gå tidigare för jag hade Hälsokontroll hos skolsyster :P jag störde mig på att jag bara var 164.5!!!!! kortisss jag är!! :P aja jag växer väl.. :P men sen hade vi svensksa och på svenska lektionenoch då skulle vi fortsätta att skriva våran uppsats., det handlar om identitet.. kul :D ...,. inte ! de är skita tråkit och samtidigt ska vi läsa blatteboken ett öga rött! okej, den är inte så dålig men de är jätte jobbigt att läsa den typ  "idag jag åkte till skäris och där jag träffa dalanda." men ja sen hade vi no och de va tråkit :P vi satt i datasalen och gjorde typ inget xD. Ja men efter vi slutade kl.14.00 :D så gick jag hem och åt tjockis mällis :) och sen åkte jag till medborgarplatsen för jag skulle träffa mikaela där tjugo i fyra, hon hade vartit på internetcafét och åkte därifrån men när hon va vid typ alvik kom hon på att hon åkte åt fel håll!!! så vi fick jätte bråttom sen men vi klarade oss :) ja, på dansern har vi fått en ny lärare som heter sanna :) hon är jätte skön och rolig :) de var jätte kul, bara så ni vet så dansar jag inte pardans :P utan streetdance ;) cooling där xD haha
Ja efter dansen gick vi till en affär som jag alltid har velat gå in i , asså jag älskar sånnna affärer som det finns typ allt i och en massa onödiga saker där (A) men där hittade jag värsta fina saken som jag ska köpa till Elin i presen (A) hon fyller i April men ändå den är jätte fin (A) :) ja och vi kom hem en timme efter dansen (a) och jag komm hem och åt middag, middagen bestog av Ris och köttfärslimpa, jag är inte så förtjust i det men min mamma älskar det typ... :P haha men  aaa de va väl allt som har hänt för mig idag :) jag kommer tillbaka sen nu ska jag fixa lite inställningar på bloggen jag fick en sida där de såtr hur man gör en massa saker och föressten tack så mycket för sidan :D pussar och kramar , snart kommer dagens sak :) ♥

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0