ny start

Hejsan allesammans :)
jag hade en blogg innan men den löste liksom upp sig så jag bestämde mig för att starta en ny ;)
ja jag har väl inte så mkt att säga bara att jag har nu fått ett måste att skriva i denna blogg varje dag :p .

ja idag har jag iaf börjat dagen ganska lungt :) vi har en massa uppsatser som jag måste skriva på också.
just nu sitter jag vid datorn och ska skriva om stjärnor, typ hur de  uppkom och dog och allt sånt där blä :P
min mammas gamla kompis ringde fårn skåne och hon sa att det var storm där :O ja igår blåste det ju mkt här men inget nu vad jag kan se :) de är 4.3 grader ute och ganska grått :O men nu måste jag fort skriva på min uppsats om stjärnor, satsar höga betyg ;) haha :;P
puss och kram ha de bra ! kmr nog bax sen :)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0