Oj, o,j oj

hejsan bloggen, förlåt jag skrev inte igår! Jag har faktiskt ett erkännande, jag hade kör och så imla mycket läxor så jag hann tyvär inte ens sätta på datorn igår. Men idag har jag iallfall haft Jumpa i västertorp, vi körde vollyboll och jag är inte så bra på det haha men jag gjorde så gott jag kunde! Som vanligt så får man alltid en massa röd blåa prickar efter den där bollen för den gör så ont, stackars de som håller på med vollyboll varenda dag, de borde få blåmärken över armarna hela tiden, fast de kanske inte blir så efter ett tag, eller?
Ja men sen hade vi No och då var vi i Datasalen igen! De va roligt, haha jag har typ hela mitt arbete hemma så jag skrev bara ut lite men jag gjorde en snygg framsida ! haha ja men iaf så åt vi ju då lunch sen det blev chikken mc nuggets eller hur man stavar det, hihi ja sen fortsatte dagen med matte och engelska, juste, jag fick vg på mitt förra läxförhör på engelskan! HA jag tyckte de va ganska bra ,hihi, ja men nu imorngon har vi ju då so prov eller som våran lärare sa" du ska inte kalla det prov det är ett förhör över allt vi har gjort", men de är nog inget prov dp nej, nej ! Aja men jag får hoppas att jag klarar det , jag är faktiskt gansak bra på islam och judendomen och israel kan jag mycket om eftersom jag har släktingar där, men geografin i mellanöstern är jätte dålig! jag kan verkligen inte sätta ut alla länder och hav som finns där överallt! och speciellt kan jag inte alla huvudstäder!! ioch jag har inte kunnat träna så mycket för jag tränade på våran idrott sak ( vi ska göra en uppvärmning och den ska vara 10 min exakt typ och vi hann inte göra någonting på 10 minuter fast vi tyckte det var mycket i början!
Aja, sånt är livet och de får man leva med, allt jämnar alltid ut sig i slutet eller hur ?
pussar och kramar Miranda

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0