Söndag

Tjosan allihoppa :)
idag började jag min dag med att vakna XD de va ganska tidigt för att vara helg iaf :P
klockan va typ tio eller ngt sånt :)
igårkväll hade jag typ inte gjort något alls la mig och titta på Harry Potter (A) asså jag har kommit på attt harry potter och sagan om ringen är fett lika varann egentligen :O kolla någon gång på dem efter varandra :P. jag menar, båda handlar typ om något ja skit samma XD men båda huvudpersonerna är kompis med en grå hårig gamling XD
jag älskar iallafall sånna filmer (A)
men jag måste bara grattulera katja som har färgat sitt hår nu :) SKITA FINT BLEV DET!!
ja iallafall så vaknade jag imorse och då va de typ 0 grader :o ganska kallt men mamma tyckte typ de va skita skönt så jag måste nog gå ut någon gång idag :P nu är det typ  3grader ute och värsta fint helt blått och allting :D
men nu ska jag ta och äta lunch (A) vi ses sen jag ska lägga in lite bilder (A) kanke hittar ngra fina kläder eller ngt (A) så pusspuss :)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0