And 4 they will be...

Hallå  glassare !
Solig dag idag, såklart som alla andra dagar.
efter jag vaknat vid tio tiden åkte jag och mamma till Skärholmen 
för att fixa ett bankomatkort till mig. De sa att båda föräldrarna var tvugna att vara 
med  när kortet skulle fixas så vi var tvugna att åka hem igen. Så resten av dagen har jag ocvh Josefin gått
runt och chillat i Mälarhöjden. Jag har faktiskt blivit lite brunare måste jag säga ! Fast tyvär har jag fått shorts bränna...
Inte direkt tilldragande om man säger så.

Vid nio var det då finalen av Girlicous, (fastnar man vid tvn så gör man, haha)
och var tvungen att kolla på det ! Vid min besvikelse åkte den som jag hejjade
på ut och resten, alltså fyra av dem som egentligen skulle vara tre blev då Girlicious.
Dåligt måste jag säga men jag undrar om de kommer bli kända ? Och kommer de
bli kända i sverige? Det kan man fråga sig alltså...  Jag kollade upp det på youtube och de hade riktigt många videos ! här :

ja okej, två men de har några fler och de är ganska bra för att vara fyra "oerfarna"
tjejjer om man kan kallade så..

Men bort från det ämnet ! Jag pratade nyss med Malin i telefon, hon är på Öland
med sitt konfa läger och innan pratade jag med Sanna som också är på sitt konfa
läger så man känner sig lite ensam med alla som är på sina konfa läger .

Detta inlägg blev väldigt långt och tänkte förlänga det lite med en bild som jag tog på Brolle
när det var allsång, man ser honom kanske inte för jag gjorde om den lite men man ser ganska
mycket  hehe
Pussar och kramar MIranda !

Skriv på bara!
Postat av: Beatrice

svar: jag veeet !

det var verkligen ett par skor att dö för !

jag har det toppen här nere, kommer på lördag, kanske kan ses en snabbis på söndag om du är hemma ? :)

2008-07-31 @ 10:40:06
URL: http://beaatricee.blogg.se/

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0