Brolle är söt

Halloj bloggläsare ! Skrev inget igår men de berodde på att jag steg upp
aldeles för tidigt för att åka till Skansen! Klockan nio hade de insläpp och
vi alltså Jag Malin och Josefin. Klockan nio sprang alla allt vad det hade för
att få en bra och trevlig plats och det fick vi också !  Sen satt vi där i några 
timmar tills Beatrice kom så gick vi runt lite och till slut började det ! 
De va riktigt roligt och trevligt, hoppas ni kollade ! Jag blev faktiskt filmad
i typ två sekunder på Margareta ! Haha fett kul. Idag har jag, Louisa, Malin
Sanna och Josefin lallat lite ute  med hunden sen gick de och jag, sanna
och Malin skulle bada fast vi tappade lusten när molnen kom, så de blidde
inget bad, nyss gick de hem och jag ska snart äta ! Ikväll ska jag försöka
hitta filmen August Rush, MÅSTE se den ! Nu hade jag tänkt att vila mig 
tills maten är klar för jag har typ sovit jätte kort två nätter i rad, PUSSAR
OCH KRAMAR // MIRANDA TC 

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0