Diggar

Hallå :)
Sitter och lyssnar på sommar, de låter kanske tråkigt men
de är ganska chill faktiskt. Solen fortsätter att steka på brunbrända kroppar
och av det jag har hört fortsätter det nästa vecka också.
Klockan tre ska jag åka och spela boul (eller hur man stavar det)
någonstans med några kompisar till familjen. Haha låter sjukt tråkigt
kanske, kanske kommer bli det också vet inte.
Det jag glömde säga att härom dagen när vi körde hem från vällinge
höll vi nästan på att köra på två vildsvin ! Har faktiskt aldrig sett vildsvin
riktigt "vilda".  Nu tänkte jag sätta mig och bara göra ingenting !

Har ni sett nått vildsvin förut ? Not mee
Här är två trevliga låtar som jag nyss lyssnade på. Puss och kram ha
en bra sommardag ♥
 

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0